Friday, January 14, 2011

Tempahan header blog kini dibuka!

Salam semua. Salam hujung minggu. Inginkan header blog yang baru? Mahukan kelainan yang memberikan impak positif bagi blog anda?. Inginkan suatu header yang dapat menarik minat khususnya kepada para pengunjung untuk datang ke blog anda?. Insyaallah, aku boleh uruskan. Kini, tempahan bagi header blog sudah dibuka!.

So, kalau ada sesiapa yang berminat nak menempah header, mari hubungi aku. Jangan ragu-ragu!. Harga yang aku caj bagi buat header pon tak mahal la sangat, RM 15 sahaja !!. Senang cerita, add aku di Facebook ini, http://www.facebook.com/SeriZaWa610 . Takpun tinggal link korang kat ruangan komen aku pon boleh jugak. Sama jugak kan. haha!


13 kata-kata pedas:

myravea said...

Ngehh ngehh..syafiq pon wat header..chaiyok2! :D

mamamu nama diberi said...

sgt like..
bgus..

akufrazi said...

ka-ching!!! (bunyi duit syiling...)

gegurl pink said...

lol...kena tempah ke dik? ;p

Nurulezzah said...

cam best je..hehe

aleen aiden said...

alaa xde ke contoh header yg pnah buat..nak jugak tengok hasil kreativiti kamoo..huhuh

echah mashuri said...

perghhh.moge murah rejeki ye.ehhe:)

penulis muda said...

melalui email x de ke???

adrinaqamarina said...

nak jugak tapi susah ah nak bank in jauh3 ne -.-'

budakkecik said...

thanks untuk syafiq atas header yg cool...keep up man!!!

Tengku Nizam said...

aku nak! brape caj? huhu

SyafiQ Bleszynski said...

nak tempah boleh email eh :

miru610@ymail.com

.::Lynn::. said...

buatkan untuk saya : azlynn@dca.gov.my